Noworoczny rzut okiem na polski rynek e-commerce

Justyna Witkowska, 31.12.2018 r.

Przełom starego i nowego roku to tradycyjnie czas podsumowań, raportów i robienia planów na przyszłość. Jaki był polski rynek e-commerce w 2018 roku? I co na niego czeka w następnych latach? Jakie będą trendy w sprzedaży online w roku 2019 i czy sprawdzą się dzisiejsze przewidywania?

Spójrzmy, co mówią na ten temat statystyki opracowane na podstawie badania „Wyzwania e-commerce” zrealizowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy (Millward Brown, 2018r.). Jego głównym celem było zdiagnozowanie kondycji polskich firm e-commerce, planów ich rozwoju, ekspansji zagranicznej oraz trendów występujących w sektorze. Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie firm z sektora e-commerce (n=66), zatrudniających minimum 5 pracowników.



Na przełomie 2018 i 2019 roku możemy tylko życzyć sobie i innym, by polski rynek e-commerce rozwijał się co najmniej tak prężnie, jak do tej pory, by przewidywania się sprawdzały, a podjęte decyzje okazały się trafne i przyniosły owoce w Nowym 2019 Roku 😉


Data publikacji: 31-12-2018

Korzystamy z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.