Pierwszym krokiem jaki musisz podjąć jest podpisanie umowy z dostawcą płatności PayU. Aby cały proces przebiegł sprawnie Twój sklep musi posiadać:
- Regulamin sklepu (>> Uzupełnij regulamin i politykę prywatności),
- Politykę prywatności (>> Uzupełnij regulamin i politykę prywatności),
- przynajmniej jeden reprezentatywny produkt, dostępny do sprzedaży (>>Dodanie Produktu i Tworzenie Kategorii),
- podpiętą docelową domenę (>>Dodawanie domeny do sklepu) pod którą będzie funkcjonował,
- inną metodę płatności np Przelew tradycyjny (niezbędne aby przejść do końca procesu zakupowego),
- przynajmniej jedną metodę dostawy (niezbędne aby przejść do końca procesu zakupowego).
Aby dodać PayU jako metodę płatności, w Panelu przejdź do Sklep -> Ustawienia sklepu. W sekcji Metody płatności kliknij ikonę „+”.
Wybierz PayU i przejdź Dalej. Uzupełnij wymagane dane i Zapisz. Od tej chwili szybkie płatności PayU dostępne są w Twoim sklepie.
Sandbox - środowisko testowe
Jeżeli dane autoryzacyjne APi dotyczą środowiska testowego, zaznacz pole Sandbox. Opcja ta pozwala Ci przetestować działanie procesu składania zamówienia bez dokonywania płatności.